چه زخم هایی به دلم خورد...تا فهمیدم هیچ نوازشی بی درد نیست...
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن
ندارد..باید راهی کرد...
+ نوشته شده در شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۱ ساعت 22:31 توسط ★❤سیمین❤★
|
چه زخم هایی به دلم خورد...تا فهمیدم هیچ نوازشی بی درد نیست...
بهای سنگینی دادم تا فهمیدم کسی را که قصد ماندن
ندارد..باید راهی کرد...